آموزش داربوکا (تمپو) آنلاین به سبک های ترکی ، عربی و جنوب ایران

آموزش داربوکا را با شرح مختصری از پیشینه ساز آغاز کنید.داربوکا یا همان تمپو یکی از سازهای معروف کوبه‌ای جنوب ایران ، ترکیه و کشورهای عربی  است. این ساز پوستی، از نظر سازشناسی جزء طبل‌های جام‌ شکل محسوب می‌شود که از این خانواده می‌توان به سازهای مشابه مانند تنبک بوده و همچنین در کشور افغانستان نیز شبیه به  زیربغلی است.

در مورد ساز داربوکا بیشتر بدانید

اساتید مجرب وب نوازان بنا بر متد آموزشی خود و همچنین بنابر سطح هنرجو و پیشرفت از کتابهای زیر برای آموزش داربوکا استفاده می کنند که  شامل آموزش ریتم های جنوب ایران،ترکیه و عربی می باشد.

آموزش موسیقی آنلاین امکان پذیر است؟

اولین سئوالی که توسط هنرجویان موسیقی امروزه مطرح می گردد. در دنیای کنونی، با افزایش سرعت اینترنت، همچنین پیشرفت تکنولوژی و امکانات جذاب استفاده از این بستر، مانند لپ تاپ یا گوشی های هوشمند، شیوه‌ های آموزشی نیز متحول شده اند. در دنیای کنونی، سرعت گسترش دانش و مهارت به شدت افزایش یافته است به حدی که یکی از این روش های نوین و پر طرفدار برای انتقال فرهنگ و هنر موسیقی، آموزش موسیقی آنلاین از طریق بستر اینترنت و حذف محدودیتهای جغرافیایی و زمانی می باشد.

در این روش، آموزش در محیط های جدا از هم صورت می گیرند. برگزاری کلاس به شکل ارتباط دوطرفه و تنها محدود به اینترنت و دوربین وب کم ، بین مدرس و هنرجو می باشد. در واقع در آموزش موسیقی آنلاین، جلسه ویدئویی بین مدرس و هنرجو بر گزار می گردد.

حتما بخوانید: آموزش موسیقی آنلاین چیست؟

با گذراندن دوره آموزش داربوکا به چه توانایی ای خواهید رسید؟

  • مبانی موسیقی و تئوری موسیقی ایرانی را خواهید آموخت.
  • مهارت اجرای تمام تکنیک های نوازندگی داربوکا یا تمپو را پیدا خواهید کرد.
  • آموزش ریتم های جنوب ایران،ترکیه و عربی
  • در صورت تمرین و پشتکار با آموزشها و رفع اشکال در کلاس آنلاین به نوازنده ای تبدیل می شوید که از صدای ساز خود لذت می برد.

شرایط دوره و طول دوره آموزش داربوکا چگونه است؟

تعداد جلسات هر ترم : بنا بر ترم آموزشی 8 ، 10 و  12 جلسه  (هفته ای یک جلسه)
مدت زمان هر جلسه: 30 دقیقه
زمان تشکیل کلاسها: پس از ثبت نام دوره (پرداخت شهریه) با هماهنگی هنرجو و استاد، روز و ساعت کلاس تعیین می شود. بر حسب شرایط، زمان تعیین شده قابل تغییر می باشد.
مدرس دوره: متناسب با زمان درخواستی هنرجو و سبک آموزشی مورد درخواست تعیین می گردد.
نوع جلسه: جلسات بصورت خصوصی و آنلاین از طریق مرورگر کروم و در بستر سایت وب نوازان بصورت ویدئویی با استاد برگزار می گردد.

برخی از اساتید