از اینکه وب نوازان را برای آموزش موسیقی خود انتخاب کردید متشکریم. پس از انتخاب ترم مورد نظر خود از طریق وب سایت شرکت وب نوازان و پنل کاربری خود می توانید نسبت به پرداخت و تکمیل ثبت نام خود اقدام نمایید. در حال حاضر امکان پرداخت به صورت آنلاین از طریق کارت های بانکی عضو شتاب و به صورت آفلاین (کارت به کارت و یا واریز به حساب بانکی) قابل انجام می باشد.

پرداخت آنلاین از طریق کارت عضو شتاب

شما میتوانید در هر ساعت شبانه روز نسبت به پرداخت  مبلغ شهریه خود از طریق آنلاین و با استفاده از یکی از کارت های عضو شتاب اقدام نمایید. در حال حاضر پرداخت از طریق در گاه های پرداخت آنلاین ملت (شرکت به پرداخت ملت)  که از معتبرترین و با سابقه ترین درگاه های آنلاین در سیستم بانکی کشور می باشد، مقدور می باشد. لازم به ذکر است تمامی دارندگان کارت های بانکی عضو شتاب امکان پرداخت از طریق درگاه های مذکور را دارند.

به منظور پرداخت آنلاین اطلاعات زیر الزامی می باشد:

  • همراه داشتن شماره ۱۶ رقمی کارت خود
  • رمز پویا یا رمز خرید اینترنتی کارت (رمز دوم کارت)
  • یا کد سه یا چهار رقمی کارت CVV2 در اکثر کارتها در پشت کارت به صورت چاپی و یا برجسته نوشته شده است
  • تاریخ انقضا کارت

در صورتی که پرداخت شما به صورت آنلاین انجام شود، جلسات کلاسی شما فعال خواهد شد و اطلاعات آن به صورت ایمیل برای شما ارسال خواهد گردید. در صورتی که در هنگام پرداخت آنلاین با هر مشکلی برخورد کردید، می توانید مراتب را با بخش پشتیبانی در میان بگذارید.

کارت به کارت یا واریز به حساب بانکی

چنانچه رمز پویا برای پرداخت اینترنتی از طریق درگاه پرداخت را در اختیار نداشتید و مایل بودید تا مبلغ شهریه را مستقیما از طریق واریز بانکی انجام دهید، می توانید مبلغ را از طریق کلیه بانک ها و یا دستگاههای خودپرداز و یا موبایل بانک به حساب های زیر واریز نمایید. سپس فیش واریزی را به همراه کد رهگیری برای تایید و تکمیل ثبت نام برای کارشناسان ثبت نام وب نوازان ارسال فرمایید. درصورتی که در واریز ریالی مشکلی داشتید با کارشناسان ما مشورت کنید تا راهنمایی لازم خدمت شما داده شود.

نام بانک

ملت

شماره کارت

6104-3388-0003-4700

شماره شبا

IR960120000000009352458814

نام صاحب حساب

وب نوازان پر آوازه